Reklamacije
VOLIMA preporučuje
Kupac je dužan otvoriti ambalažu i pregledati proizvod prije potpisivanja dostavnice prilikom isporuke naše robe. Nije bitno tko je dostavljač - naš vozač ili dostavna služba!
Ukoliko netko drugi (član obitelji, susjed, prijatelj) preuzme robu u vaše ime, potpis te osobe smatra se potpisom kupca! Potpisom na otpremnici kupac potvrđuje prikladnost proizvoda. Za kvalitetu proizvoda i njegovu uporabljivost jamči prodavatelj u skladu s propisanim rokovima.
Ukoliko prilikom dostave uočite oštećenja, robu odbite i na dostavnici označite da je oštećena ili da vizualno ne odgovara naručenom. Istodobno nas o tome odmah obavijestite - predstavnik internetske trgovine VOLIMA će vas voditi kroz potrebne korake za prijavu reklamacije i zamjenu robe. Ujedno vas molimo da pošaljete fotografije i dodatne podatke koji će opisati stanje na našu e-mail adresu volima@volima.hr. Tako ćemo zajedno s našim dobavljačima moći lakše procijeniti štetu i brže Vam pomoći. U slučaju da se roba sastoji od više dijelova, molimo da nam dostavite brojeve pojedinih dijelova koje možete pročitati iz uputa za sastavljanje. Ako proizvod nije kompletan, navedite dijelove koji nedostaju. Potrudit ćemo se riješiti reklamaciju na Vaše zadovoljstvo!
Jamstvo ne vrijedi u slučaju:
1. Nepravilno rukovanje proizvodom (preopterećenje, vizualne ili tehničke izmjene proizvoda od strane kupca)
2. Kršenje tehničkih uputa proizvođača.
Dodatna upozorenja VOLIM-a :
Ako primijetite tvorničku grešku tijekom korištenja proizvoda - prvo nas kontaktirajte i mi ćemo odlučiti kako postupiti u ovoj situaciji. Ni pod kojim okolnostima ne biste trebali kontaktirati izvođača radi popravka robe. To će utjecati na jamstvo u budućnosti!
JAMSTVO
Kupac može tražiti jamstvo izravno od proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. Ukoliko proizvođač nema ovlašteni servis u Hrvatskoj - kontaktirajte VOLIMA tim na donji e-mail. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Ako nemate originalni račun - možete kontaktirati VOLIMA za kopiju računa - pronaći ćemo vaš račun u sustavu.
Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu, na pakiranju proizvoda i na službenim stranicama proizvođača. Informacije o jamstvu također su navedene na našoj stranici za prezentaciju proizvoda. Ako nema podataka o jamstvu, artikal nema jamstvo ili je podatak trenutno nepoznat - u tom slučaju kupac može kontaktirati VOLIMA za više informacija e-mailom na volima@volima.hr
Proizvođač mora u skladu sa zakonom kupcu dati jamstvo za besprijekoran rad kupljene robe. Proizvođač je dužan izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, u protivnom zamijeniti artikl drugim, istovrijednim i besprijekornim artiklom. Ukoliko proizvod zahtijeva zamjenu rezervnog dijela, koju mora izvršiti proizvođač, ovaj rok se može produžiti do sljedeće isporuke robe od proizvođača.